راهنمای ارسال کالا

  1. سفارش‌هایی که در روزهای کاری شنبه تا پنج شنبه تا ساعت 12 ثبت شوند در همان روز و سفارش‌هایی که در روزهای جمعه و تعطیلات رسمی ثبت شوند، در اولین روز کاری بعد پردازش و ارسال می‌شوند.
  2. ما به همه شهرها روزانه ارسال داریم و ارسال  ما و ترجیح ما ارسال به وسیله  پست پیشتاز می باشد  مگر اینکه مشتری گزینه دیگری از ارسال مثلا تیپاکس و … رو انتخاب کند و یا اینکه جحم سفارش زیاد شود و مجبور باشیم به صورت دیگری ارسال را برای شما انجام دهیم.
  3. برای تمام سفارشات هر تعداد که باشند فقط 37هزار تومان برای ارسال از شما دریافت میکنیم ، که اگر مجموع  سفارش شما مبلغ بالای 500 هزار تومان شود  ارسال  سفارش شما با ارائه کد تخفیف به صورت رایگان خواهد بود پس با خیال راحت بدون نگرانی هزینه حمل و نقل خرید کنید و سفارش رو درب منزل تحویل بگیرید.

روش های ارسال

پست پیشتاز: با این روش محصول به مدت زمان 24 الی 72 ساعت به مشتری تحویل داده خواهد شد.

ارسال از طریق تیپاکس: با انتخاب این روش از ارسال، کالای سفارشی به مدت زمان 48 ساعت الی 3 روز درب منزل یا محل کار به مشتری تحویل داده می شود.

ارسال از طریق ترمینال: مدت زمان ارسال کالا از طریق ترمینال حداکثر 2 الی 4 روز است. هزینه حمل کالا تا ترمینال رایگان اما هزینه حمل از ترمینال تا ترمینال مقصد به عهده مشتری می باشد و مشتری می بایست هزینه حمل کالا از ترمینال مبدا تا ترمینال مقصد را در هنگام تحویل کالا به مامور مورد نظر بپردازد.