چرا به فروشگاه درجه یک  کام اعتماد کنیم؟

 مجموعه نمد شاهکار (darajeyek.com)  با سابقه درخشان در زمینه تولید و فروش جزئی و پخش عمده و صادرات انواع متنوع محصولات نمدی پشم خالص گوسفند و پشم شتر ، به عنوان یک مجموعه قابل اعتماد شناخته می‌شود.

 

تیم پشتیبانی قوی

فروشگاه اینترنتی  درجه یک کام مفتخر است که با تیم پشتیبانی جوان خود در کنار شما عزیزان است. درجه یک  از مراحل قبل از خرید یعنی مشاوره در مورد طرح و رنگ تا پشتیبانی خرید و پیگیری سفارشات در کنار شماست. درجه یک همچنین مرجعی برای کسب اطلاعات در مورد برخی صنایع دستی  ایرانی است. پس اگر به این حوزه علاقمند هستید حتما مطالب مجله  درجه یک  را دنبال کنید و از دست ندهید.

 

مجوز از صنعت معدن تجارت و دارای نماد اعتماد الکترونیکی دو ستاره ؛

خیالی آسوده در پرداخت آنلاین

فروشگاه اینترنتی درجه یک  کام دارای نماد اعتماد الکترونیکی دو ستاره است که این یعنی کسب و کاردرجه یک کام در مرکز توسعه تجارت الکترونیکی وزارت صنعت، معدن و تجارت ثبت شده است. به همین دلیل می توانید با خیالی آسوده پرداخت آنلاین تان را در این وب سایت انجام دهید.

 
  •  
 

 

 

  • مزیت‌های داشتن اینماد ( نماد اعتماد الکترونیکی):
  • قابلیت پیگیری سفارشات
  • افزایش اعتماد کاربران و خرید محصولات
  • معتبر شدن وب سایت
  • افزایش میزان امنیت خرید
  • محفوظ ماندن حریم شخصی کاربران
  • استفاده از قوانین بین المللی کسب و کارهای اینترنتی

سهولت پیگیری سفارش 

در فروشگاه‌های اینترنتی ما ،مشتری پس از خرید خود  می تواند از  نحوه ارسال کالا اطمینان حاصل نماید.  فروشگاه اینترنتی  درجه یک کام ، پیگیری سفارش را برای مشتری‌های خود تسهیل نموده تا بتوانند در کمترین زمان پاسخ سوالات خود را دریافت کنند

ارسال سریع و پیگیری وضعیت ارسال

ارسال در کمترین زمان ممکن از ویژگی های فروشگاه ما می باشد و از نیم ساعت بعد از سفارش شما،لیست خرید شما توسط تیم ما بررسی شده و وضعیت سفارش را میتوانید براساس کد سفارش یا نام خانوادگیتان در واتس اپ /ایتا /روبیکا و اینستاگرام به شماره 09913746057 توسط همکاران پشتیبانی در هر ساعت از شبانه روز  پیگیری نمایید.

ضمانت کیفیت و اصالت کالا

در آخر باید اضافه کنم گروه درجه یک کام  تمام تمرکز خود را برای رضایت در خرید مشتری گذاشته است و رضایتمندی مشتری هدف نهایی ماست.