فروشگاه اینترنتی درجه یک کام

مرجع فروش تخصصی محصولات نمدی
مرکز تولید و پخش محصولات سلامت محور

مجموعه نمد شاهکار  در جهت معرفی و اعتلای میراث فرهنگی در سطحی وسیع تصمیم به راه اندازی بستری جهت ارائه باکیفیت ترین و نفیس ترین محصولات نمد اصیل ایرانی متناسب با فرهنگ و ذائقه ایرانی، اسلامی در فروشگاه آنلاین درجه یک کام به صورت گسترده به فروش برسانیم

از امروز در هرجای ایران که باشید می‌تونید محصولات  این مجموعه رو خریداری کنید، حتی می‌تونید در صورت امکان طبق سلیقه خودتون اون محصولات رو به صورت  سفارشی و به صورت تک  و یا عمده سفارش بدید.

ما از همکاران حوزه نمدطبیعی در سراسر ایران نیز استقبال میکنیم

مجموعه  ما جهت ارائه مجموعه کامل تری از محصولات نمد به کل ایران قادر به ارائه خدمات به همکاران  این حوزه  جهت عرضه   محصولات خود در سایت ما نیز می باشدکه  تولید کنندگان عزیز میتوانند جهت درج محصولات خاص و درجه یک خود با کارشناسان ما تماس حاصل نمایند.

ارسال رایگان

ارسال رایگان برای خریدهای بالای 500 هزار تومان و به سریعترین شکل ممکن می‌باشد.

خرید آسان

ما تمام سعی خود را می کنیم که کاربران به آسانی  کالای موردنظر خودرا سفارش دهند  شما به راحتی می‌توانید در محصولات جستجو کنید، گروه‌های مورد نظر را انتخاب یا محصولات را بر اساس ویژگی‌های مختلف فیلتر کنید.

ضمانت برگشت کالا

شما می‌توانید با توجه به شرایط مقرر شده تا 7 روز محصول خریداری شده را تعویض یا به  فروشگاه  درجه یک  عودت دهید. پس با خیال راحت خرید کنید.

پشتیبانی درجه یک کام

در 7روز هفته  به صورت آنلاین و تلفنی در خدمت شما هستیم. اگر سوالی داشتید بی درنگ با بخش پشتیبانی تماس بگیرید.

تلفن های تماس مجموعه بازرگانی درجه یک کام :

03833380727

09913746057