سیاست‏‌های رعایت حریم شخصی

درجه یک به اطلاعات خصوصی و حریم شخصی اشخاصى که از خدمات سایت استفاده می‏‌کنند، احترام گذاشته و از آن محافظت می‏‌کند.

درجه یک متعهد می‏‌شود در حد توان از حریم شخصی شما دفاع کند و در این راستا، تکنولوژی مورد نیاز برای هرچه مطمئن‏‌تر و امن‏‌تر شدن استفاده شما از سایت را، توسعه داده و از طریق پروتکل امن SSL  از اطلاعات شخصی شما حفاظت می نماید.

در مرحله پرداخت اینترنتی کاربران مستقیما به درگاه بانک متصل شده و از طریق پروتکل امن SSL با سایت بانک ارتباط برقرار می کنند و درجه یک هیچگونه دسترسی به اطلاعات حساب بانکی کاربران نخواهد داشت.

ثبت و پردازش سفارش

درجه یک به مشتریان خود در 7 روز هفته و 24 ساعت در روز امکان سفارش‌‏گذاری می‌‏دهد. و کلیه سفارش‏‌های ثبت شده در طول روزهای کاری و اولین روز پس از تعطیلات پردازش می‌‏شوند.

کلیه سفارش‌‏های ثبت شده در سایت درجه یک  به وسیله ارسال کد سفارش از طریق پیام کوتاه و پیش فاکتور از طریق ایمیل،  در صف پردازش قرار می‏‌گیرند.

کاربران باید هنگام سفارش کالای مورد نظر خود، فرم سفارش را با اطلاعات صحیح و به طور کامل تکمیل کنند. بدیهی است درصورت ورود اطلاعات ناقص یا نادرست، سفارش کاربر قابل پیگیری و تحویل نخواهد بود.

با توجه به در خواستهای مشتریان گرامی و احترام به حق انتخاب مشتری ،امکان انتخاب و سفارش اکثر محصولات روی سایت بوجود آمده تا مشتری بر اساس سلیقه شخصی خود اقدام به خرید نماید.