کفی کفش نمدی و هر آنچه که لازم است درباره آن بدانید

کفی کفش نمدی و هر آنچه که لازم است درباره آن بدانید

کفی کفش نمدی و هر آنچه که لازم است درباره آن بدانید؛ از مراحل ساخت گرفته تا خواص نمد برای پا و موارد کاربردی آن 

نمد از پشم ۱۰۰٪ خالص تهیه می‌شود و همین امر باعث شده که از نرمی و لطافت خاصی برخوردار باشد. فواید و کارایی نمد باعث شده که از این ماده برای تولید محصولاتی همچون کمربند، عرق گیر، کفی کفش نمدی و… استفاده شود. کفی کفش در انواع و اقسام متنوعی در بازار موجود است که ازجمله آن می‌توان کفی کفش ارتوپدی، کفی کفش طبی نمدی، کفی کفش فومی یا اسفنجی، کفی کفش ژله‌ای را نام برد که هر یک از آنها دارای مزایا و معایبی هستند. شما می‌توانید بنا بر نیاز خود، یک نمونه از آنها را انتخاب و خریداری کنید. در این مطلب قصد داریم درباره نحوه تولید کفی‌های نمدی کفش و خواص نمد برای پا صحبت کنیم. اگر در پی خرید کفی کفش هستید و نمی‌دانید کدام نوع مناسب شماست، این مطلب را از دست ندهید.

کفی کفش نمدی

 

مراحل ساخت کفی کفش نمدی

در مرحله اول تولید نمد، نیاز است که پشم مرغوب و طبیعی تهیه شود. سپس آن را تمیز می‌کنند. بعد از پاکسازی پشم نوبت به حلاجی آن می‌رسد که طی در دو مرحله این فرایند منجر به جداسازی الیاف پشم می‌شود. پس از آن پشم را با ابعاد و ضخامت مشخصی روی کرباس قالب ریزی می‌کنند و بعد آن را با آب جوش مرطوب می‌کنند. کرباس شکل گرفته را لوله کرده و محکم می‌بندند. فرایند نمد مالی را با فشار و کوبش زیاد روی کرباس انجام می‌دهند. بعد از طی کردن این مراحل، برای استحکام بیشتر نمد، به آن کف صابون اضافه می‌کنند. سپس نمد تولید شده را با آب تمیز شسته و در آفتاب خشک می‌کنند. در نهایت برای تهیه کفی کفش نمدی، نمد حاصله را با سایزهای مختلف قالب کفش برش می‌زنند.

کفی کفش نمدی

کاربرد کفی کفش نمدی

کفی‌های نمدی پشمی برای انواع کفش‌ها مانند پارچه‌ای، پاشنه بلند، ورزشی، راحتی و چرمی مناسب هستند. این کفی‌ها هنگام بازی، کار، خرید، ورزش، قدم زدن در هوای سرد زمستان یا برف بازی می‌توانند از پاها و انگشتان شما در برابر سرما محافظت کنند.

 

خرید بهترین جنس کفی کفش نمدی و سایر محصولات نمدی طبیعی

خواص کفی کفش نمدی وخواص نمد برای پا

خاصیت ﺁرامش بخشی

نمد به خاطر لطافت و نرمی که دارد منجربه آرامش شما می‌شود؛ ﯾﻌﻨﯽ ﺭﻭی ﻗﻄﺐﻫﺎی مثبت و منفی ﺑﺪﻥ شما ﺗﺎﺛﻴﺮ گذاشته ﻭ ﺁنها ﺭﺍ ﺩﺭ ﺣﺎﻟﺖ ﺗﻌﺎﺩﻝ نگه ﻣﯽﺩﺍﺭﺩ و به تنظیم گردش خون شما کمک می‌کند.

سازگار با محیط زیست

 نمد از پشم خام 100٪ طبیعی ساخته شده است و هیچگونه مواد شیمیایی و مضر در آن وجود ندارد. بنابراین به پاها و سلامتی شما آسیب نمی‌رساند.

مقاوم در برابر تغییر شکل

کفی‌های نمدی انعطاف پذیرند و حالت خوبی دارند. اگر آنها را خم یا چروک کنید‌، تغییر شکل پیدا نمی‌کنند.

تبادل حرارت

جنس نمد از تبادل حرارتی خوبی با محیط برخوردار است و پاهای شما را در تابستان، خنک و زمستان، گرم نگه می‌دارد.

ممانعت از تعریق

همیشه هنگام راه رفتن، پاهای شما کمی عرق می‌کند که همین امر باعث می‌شود که کفش‌هایتان بو بگیرد، اما کفی کفش نمدی به جذب عرق پاهای شما کمک می‌کند.

راحتی در استفاده

هنگامی که ساعات طولانی راه می‌روید یا مشغول کار هستید، پاهای شما درد می‌گیرند و ممکن است به خاطر شرایط کاری‌تان هر روز این درد را تجربه ‌کنید، اما استفاده از کفی‌های نمدی و بهره‌گیری از انعطاف و نرمی آنها، از بروز اینگونه دردها جلوگیری می‌کند.

کفی کفش نمدی

تنظیم گردش خون

استفاده از کفی‌های نمدی به تنظیم گردش خون شما کمک می‌کند و برای بهبود برخی از بیماری‌های مفصلی مفید است.

درمان بیماری‌ها

افرادی زیادی از مشکلاتی مثل خار پاشنه، ترک پا و گودی کف پا رنج می‌برند، طبق توصیه پزشکان استفاده از کفی کفش نمدی طبی می‌تواند به درمان هر یک از این بیماری‌ها و جلوگیری از بروز دوباره آنها کمک کند.

محافظت از پا

اگر ورزشکار هستید یا فعالیت‌های سنگینی در طول روز انجام می‌دهید، می‌توانید با استفاده از کفی‌های نمدی از ضربه‌های وارد شده به پاهایتان جلوگیری کنید. چرا که جنس این کفی‌ها می‌تواند از پای شما در برابر سختی‌های کفش محافظت ‌کند.

خرید کفی نمدی کفش

ممکن است برای شما هم پیش آمده باشد که کفشی را خریداری کرده باشید اما هنگام پوشیدن و راه رفتن با آن، احساس خوب و راحتی در پاهایتان نداشته باشید. ممکن است این احساس ناراحتی از نرم نبودن کف کفش‌هایتان نشات بگیرد و همین امر باعث شود که شما هنگام پیاده‌روی، ورزش و سایر فعالیت‌های روزمره خود احساس ناخوشایندی را تجربه کنید.

کفی کفش نمدی

 بنابراین اگر به دنبال کفی‌های کفش مناسب و با کیفیت درجه یک هستید، پیشنهاد ما به شما خرید کفی کفش نمدی است. این کفی‌ها بسیار نرم و گرم هستند و حس خوبی را برای شما به ارمغان می‌آورند. با توجه به خواصی که قبل‌تر به آنها اشاره کردیم و سایزبندی متفاوتی که این کفی‌ها برای همه سنین بزرگسال و کودکان ارائه می‌دهند، مطمئن باشید خرید کفی کفش طبی بهترین انتخاب برای شما خواهد بود. این نوع کفی‌های کفش راحتی پای شما را تضمین می‌کند و تاثیر بسزایی در سلامت پاهای شما دارد.

همچنین شما می‌توانید به خرید عمده کفی کفش نمدی نیز بپردازید که در این صورت هزینه‌ کلی بسیار کمتر خواهد شد و خریدی به صرفه را تجربه خواهید کرد.

مدیر

سایت درجه یک،مرکز فروش آنلاین محصولات نمد طبیعی| جهت سفارش محصولات به صورت تکی و عمده می توایند با ما در ارتباط باشید تلفن تماس:09913746057

نوشته های مشابه

‫5 نظرها

  1. سلام من کفی گرفتم و چند دقیقه اول راحت بودم اما کفی از جلو جمع شد و نوک پام به ته کفش میخورد

    1. خب کفی رو از کفشت در بیار و دوباره بزار سر جاش یعنی درستش کن و تنظیم کن کفی رو در کفشت این که ناراحتی نداره طبیعی هست و منطقی
      اینجوری میخوای زن زندگی باشی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
  09913746057
بستن
بستن