خرید عرق گیر صندلی عقب ال 90 ،سمند و…

عرق گیر صندلی عقب ال 90 ،پراید،سمند،پژو،سایناو…

عرق گیر صندلی عقب ال 90 و سایر خودروها از بهترین تولیدات نمدی شرکت ما است که از پشم خالص گوسفند تولید می‌شود. خالص بودن پشم گوسفند سبب می‌شود که نمد تهیه شده از آن، از نرمی و لطافت خاصی برخوردار باشد. عرق گیر نمدی صندلی عقب پراید علاوه‌بر جذب تعریق بدن خواص درمانی فراوانی دارند که در ادامه مطلب به آن‌ها اشاره خواهیم کرد. اگر به دنبال خرید این عرق گیر نمدی  برای انواع صندلی خودرو هستید، می‌توانید این محصول را از فروشگاه ما تهیه کنید.

مشخصات عرق گیر نمدی پشت صندلی  ال 90

عرق گیر نمدی صندلی عقب ، رطوبت بدن را به خود جذب کرده و مانع از نفوذ عرق به صندلی خودرو می‌شود. پشم گوسفند به کار رفته در این محصول از نظر بافت و ضخامت، سبب دوام و یکپارچگی بیشتری می‌شود.  این عرق گیر نمدی با توزیع بهتر فشار، در درمان کمر درد و دردهای مفصلی نیز نقش موثری دارد‌. از جمله فواید این عرق گیر پشت صندلی می‌توان به قابلیت شستشو، عمر بالا، احساس آرامش و راحتی، قیمت مناسب و جلوگیری از تعریق در گرما اشاره کرد.

تولید عرق گیر نمدی صندلی عقب

برای تولید عرق گیر نمدی صندلی خودرو، پشم و مواد اولیه مورد نیاز برای تهیه نمد یا توسط استاد نمدمال و یا با استفاده از دستگاه‌ها و تجهیزات پیشرفته در کارخانه با یکدیگر تنیده می‌شوند تا پارچه نمدی به دست آید. پس از تولید پارچه نمدی، این پارچه با استفاده از دستگاه‌های مخصوص به اندازه قالب عرق گیر صندلی عقب پراید بریده می‌شود. در مرحله بعدی تکه پارچه‌های بریده شده توسط چرخ به یکدیگر دوخته می‌شوند تا این عرق گیر طبی نمدی تولید شود.

خرید عرق گیر نمدی صندلی عقب ال نود ،پراید،سمندو…

عرق گیر نمدی صندلی عقب  مناسب برای انواع صندلی خودرو سمند،پژو،پراید،ساینا،ماشین های شاسی بلندو… می باشد.این روکش که از پشم ارگانیک گوسفند تهیه می‌شود و به دلیل بافت خوبی که دارد، از استحکام فراوانی هم برخوردار است. فروشگاه ما شرایط خرید این عرق گیر را برای شما فراهم آورده و شما علاوه‌بر این محصول می‌توانید دیگر محصولات نمدی مثل کمربند، تشک، زیرانداز، فرش و غیره را از مجموعه ما تهیه کنید.

جهت خرید انواع نمدی صندلی جلو وعقب انواع خودرو با ما تماس بگیرید

مدیر

سایت درجه یک،مرکز فروش آنلاین محصولات نمد طبیعی| جهت سفارش محصولات به صورت تکی و عمده می توایند با ما در ارتباط باشید تلفن تماس:09913746057

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
  09913746057
بستن
بستن