مرکز عرضه فرش نمدی آشپزخانه

فرش نمدی آشپزخانه

در بازار فروش فرش های آشپزخانه یکی از بهترین محصولات فرش های نمدی آشپزخانه هستند . در کشور ما تولید کنندگان زیادی هستند که در این زمینه فعالیت می کنند . فرش های نمدی آشپزخانه ویژگی ها و خصوصیات زیادی دارند که استفاده از آن‌ها را به انتخاب اول بسیاری از آشپز خانه های ایرانی تبدیل کرده است . امروزه خرید و فروش فرش های نمدی را به راحتی و در کم ترین زمان ممکن و قیمت مناسب و کیفیت عالی می توان از طریق فضای مجازی انجام داد .

فرش نمدی دستباف ایرانی

فرش نمدی چیست؟

فرش نمدی گزینه ای ایده آل برای کسانی که به سبک و سیاق سنتی علاقه دارند محسوب می‌شود . بیشتر مدل های این فرش های نمدی علاوه بر قیمت مناسب تر جلوه جذاب تر و حس و حالی از طبیعت را در خود دارند که آن را به فضای خانه منتقل می کند . البته فرش های نمدی خصوصیات دیگری نیز دارند و بهتر است قبل از خرید نکات مهمی را در نظر بگیرید .

یک _ خواص درمانی نمد طبیعی

از فرش های نمدی از جنس نمد طبیعی در طب سنتی به عنوان درمان بسیاری از درد ها و گرفتگی های عضلات ، کمر درد و درد های رماتیسمی همواره نام برده شده است . بسیاری از فروشنده ها و بافنده های فرش های نمدی می گویند که خوابیدن روی فرش های نمدی گردش خون را تسریع میکند . همچنین بسیاری از آن ها اظهار داشتند که طبیب های طب سنتی برای استراحت بعد از عمل های جراحی مفاصل  زیرانداز هایی از جنس فرش های نمدی را یکی از بهترین گزینه ها معرفی کرده اندوهمچنین برای درمان میخچه و خار پاشنه  بسیارتوصیه شده است که  بسیاری از کاربران و استفاده کننده ها این موضوع را تایید و استفاده از این فرش ها را پیشنهاد کرده اند . ونکته دیگر باعث شده علاقه مندان بسیاری سمت نمد فرش بروند ضدرطوبت بودن آنها ست که خود عامل بهبود و درمان بسیاری  از بیماری ها می باشد.

خواص درمانی نمد طبیعی

 

دو _ فرش های نمدی دست بافت

از آنجا که فرش های نمدی دست بافت هستند اگر می خواهید چند عدد ست برای دکور یا هر چیز دیگری از آن ها تهیه کنید باید توجه داشته باشید که طراحی و رنگ آن‌ ها ممکن است مقداری متفاوت باشند و مثل فرش های ماشینی که از هر طرح و هر رنگ به هر تعداد و اندازه که بخواهید دقیقا عین هم نمی توانید داشته باشید . در گلیم و گبه و صنایع دستی دیگر هم این تفاوت ها قابل مشاهده هستند . اما این تفاوت های جزئی از زیبایی های آن کم نمیکند هیچ فضا را خیلی سنتی تر هم نشان می دهد .

سه _ اندازه ها میلی متری نیستند

همان طور که در قسمت قبل ذکر کردیم فرش های نمدی دست بافت هستند . بنا براین نمی توان انتظار های بسیار دقیق و میلی متری از انها داشت . هر چند برای آشپز خانه اختلاف های چند سانتی متری طول و عرض و یا قطر فرش ها ممکن است خیلی مسئله مهمی نباشند اما باز هم دانستن این موضوع می تواند به شما در انتخاب فرش های نمدی دست بافت یا نمونه های ماشینی آن ها که حتما اندازه های دقیق تری دارند کمک کند .

نمدفرش آشپزخانه

چهار _ طراحی ساده و طبیعی

از آنجا که فرش های نمدی با دست بافته می شوند و با استفاده از پشم گوسفند ها نمی توان انتظار داشت نقش ها و طرح های کلاسیک ، خیلی شیک و انتراعی پیچیده و پر زرق برقی داشته باشند .
هر چند نمونه هایی هستند با طرح های فانتزی و مدرن که البته این مدل ها از بین فرش های نمدی ماشینی پیدا می شوند اما در کل اگر دکوراسیون خانه ی شما کلاسیک یا خیلی مدرن هستند ، بهتر است برای فرش آشپز خانه یتان ( یا هر جای خانه) از فرش های نمدی که طراحی ایرانی اصیل و طبیعی خود را دارند منصرف شوید .
اما اگر خاصیت درمانی فرش های نمدی را می خواهید می توانید از همان طرح های فانتزی و مدرن ماشینی در دکور های مدرن و مینیمال استفاده کنید که تجربه ی کاربران نشان داده خیلی در دکوراسیون خانه تاثیر مثبتی داشته و با دیزاین خانه جور در آمده و همچنین احساس آرامش و حال و هوای طبیعت را خیلی خوب به فضای خانه منتقل کرده است .

فرش نمدی سنتی آشپزخانه

پنج _ حس نوستالژیک

هر چند دلیل علمی برای خواص فرش های نمدی نداریم و فقط تجربه ی کاربران و طبیب های سنتی در دست است اما اطمینان داریم که فرش های نمدی حس صمیمیت و آرامشی که از طبیعت گرفته شده را به خانه هایتان هدیه می دهد و حقیقتا چه چیزی زیبا تر از آرامشی که حس زیبا و دل گرم طبیعت را در خود دارد !! البته توجه هم داشته باشید که این حس و حال خیلی بیشتر و پر رنگ تر می شود اگر از رنگ و طرح و ابعاد درست و صحیح در فضای مناسب استفاده کنید . مثلا یک آشپز خانه با کابینت های ، های گلاس رنگی احتمالا با پهن کردن یک فرش نمدی بزرگ نمی تواند تم کلاسیک و سنتی به آن بدهد . هر چند می دانیم که این یک انتخاب کاملا سلیقه ای است اما مطمئن تر می توانید باشید و فرش نمدی خیلی بهتر می تواند کار خودش را انجام دهد اگر با یک مشاور دکوراسیون هم در انتخاب طرح و رنگ نمد فرش مشورت کنید .

ششم _ فرش های نمدی نرم هستند ؟

اگر میخواهید فرشی به نرمی ابریشم یا فرش های ماشینی هزار شانه داشته باشید پس نباید سراغ فرش های سنتی مانند نمد و گلیم بروید . بیشتر فرش های سنتی از جمله گلیم و نمد فرش در اوایل به دلیل داشتن پرزها مقداری حالت زبری دارند البته این زبری با مرور زمان و با پا خوردن پرز ها می روند و نرم تر می شوند اما باز هم نباید انتظار فرش هایی به نرمی ابریشم را از آنها داشته باشید . به هرحال این فرش ها نسبت به نمونه های ماشینی ضخیم تر هستند و ضخامت خوبی دارند و برای سطوح کف مانند آشپز خانه راحت تر هستند و انتخابی بسیار عالی محسوب می‌شوند .

خرید نمدفرش آشپزخانه

خرید نمدفرش آشپزخانه 

مجموعه ما تولید کننده عمده فرش نمدی دستباف با کیفیت و درجه یک  از جنس نمد طبیعی مناسب آشپزخانه،اتاق خواب،سالن و … است. که در تولید این فرش ها از پشم مرغوب، افراد باتجربه ، طرح ونقش های زیبا و سنتی استفاده شده  است .فرش های تولید شده توسط مجموعه ما که در اشکال گرد،مربع ،مستطیل ،بیضی و چندضلعی می باشند موردتوجه مشتریان بسیاری از داخل و خارج ایرانی قرار گرفته اند.

برچسب ها

مدیر

سایت درجه یک،مرکز فروش آنلاین محصولات نمد طبیعی| جهت سفارش محصولات به صورت تکی و عمده می توایند با ما در ارتباط باشید تلفن تماس:09913746057

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
  09913746057
بستن
بستن