خرید کلیه بند پشمی نمدی

بهترین کلیه بند از پشم طبیعی گوسفند

کلیه بند پشمی نمدی که از پشم گوسفند و یا شتر تولید می شود یک جایگزین عالی برای کلیه بندهای پزشکی پلاستیکی ساخته شده از مشتقات پلیمری است.بسیاری از کارشناسان معتقدند که اقلام پلاستیکی  برای افراد ضرر دارد و همچنین اثرات منفی بر محیط زیست می گذارند.بسیاری از افراد برای کاهش برخی از مشکلات جسمی خود و درمان برخی از بیماری های خود کمربند نمدی را انتخاب می کنند . این اقلام به دلیل استحکام و قیمت ارزان، مورد توجه وخرید قرار می گیرند.

چرا استفاده از کلیه بندهای طبی ارگانیک؟

با این حال، مهم است بدانید که این محصولات مشتقات پلاستیکی و پلیمری که ارتباط نزدیکی با پوست انسان دارند، دارای مضراتی هستند که ممکن است از مزایای درمانی آنها بیشتر باشد.

اکثریت مردم امروزه می دانند که استفاده از مواد طبیعی و محصولات ارگانیک چقدر مقرون به صرفه است و عملاً هیچ عارضه جانبی منفی ندارد، پس از نظر سلامت نیز بهتر هستند. ذکر این نکته ضروری است که این دسته از اقلام شامل کلیه بند نمدی نیز می شود.به دلیل هزینه بالای تولید این کالاها نمی توان همه تولیدکنندگان را مجبور به استفاده از مواد طبیعی کرد. و تعداد کمی از تولیدکنندگان در سراسر کشور شروع به تولید برخی از این اقلام با استفاده از مواد طبیعی کرده‌اند.

فواید و مزایای کلیه بند پشمی

  • پشم طبیعی و فشرده استفاده شده برای ساخت کلیه بند نمدی کاملا تمیز و ضدعفونی شده است.
  • نمد با جذب الکتریسیته ساکن در بدن باعث آرامش بیشتر افراد می شود.
  • این محصول ضد تعرق و همچنین ضد بو می باشد.
  • چون نمد ضد سودا می باشد، می توانید برخی از عادات بدی که در نتیجه مزاج سودایی ایجاد شده است را از بین ببرید، مانند:

از دست دادن علاقه، بی حوصلگی، لذت نبردن، احساس ناامیدی، خستگی و بی حالی، عدم مشارکت اجتماعی، بی اشتهایی یا پرخوری، یبوست، کاهش میل جنسی، و مشکل در تصمیم گیری.

  • کلیه بند نمدی می تواند به بلغم زدایی و رفع سردی باسن و شکم کمک کند.
  • اگر شما از آن دسته افرادی هستید که تحت عمل جراحی سزارین، آپاندیس و.. قرار گرفته اید و باید توجه داشته باشید که نمد به بهبود و حفاظت از بدن شما کمک می کند.
  • نمد به دلیل ویژگی هایی که دارد گردش خون را در سراسر بدن بهبود می بخشد و گرفتگی های عضلانی را کاهش می دهد.
  • کلیه بند نمدی به دلیل ساختار منحصربه فرد خود بر مهره های کمر اثر میکروماساژ دارد.
  • باید توجه داشته باشید که اگر کلیه های حساسی دارید، کلیه بندهای نمدی پشمی از کلیه های شما در برابر سرما به خوبی محافظت می کند.
  • باید توجه داشته باشید که سردی شکم و مثانه می تواند منجر به کیست، انواع بیماری ها و در نهایت سرطان شود. کلیه بند نمدی از این اتفاق جلوگیری می کند.
  • به بهبود و پیشگیری از پروستات، سنگ کلیه، بیماری های کمر (سیاتیک)، بیماری های کلیوی، شب ادراری، تکرر ادرار و… کمک می کند.
  • از آنجایی که نمد به کاهش چاقی موضعی کمک می کند، می توان گفت که از بزرگ شدن بیش از حد شکم شما جلوگیری می کند.
  • کلیه بند نمدی پشمی لطیف و ضد خارش است و باعث کاهش دردهای قاعدگی می شود.

کلیه بند نمدی

مستعدترین افراد برای بیماری ها تناسلی، کمر و کلیه افرادی هستند که جراحی ناحیه کمر، کلیه و یا جراحی سزارین داشته اند. گرم نگه داشتن کلیه و کمر به بهبود سلامتی آنها کمک می کند. کلیه بند نمدی از نمد طبیعی محلی ساخته شده است که از پشم گوسفند (بدون بو و مو) تمیز و ضدعفونی می شود. این نوع کلیه بند قسمت شکم و کمر افراد را می پوشاند و به دلیل طبع گرمی که دارد، با کاهش درد عضلانی و افزایش گردش خون، به طور قابل توجهی به بهبودی افراد کمک می کند. لازم به ذکر است که این کمربند طبیعی یک کالای نمدی ارگانیک است که برای پوست شما هیچ حساسیت و عوارض جانبی ایجاد نمی کند.

مشخصات و ویژگی های کلیه بند نمدی

در ادامه به برخی دیگر از خواص درمانی این کلیه بند خواهیم پرداخت:

1.عایق گرما و سرمای عالی است

2.به بهبود عملکرد کلیه کمک می کند

3.مفید برای بلغم زدایی و رفع سردی باسن و شکم (چاقی موضعی)

6.برای محافظت از سرمازدگی و آسیب دیدگی کلیه ها و کمر مناسب است

7.به پیشگیری و بهبود بیماری های کلیوی و دیسک کمر کمک می کند

10.کاهش درد در دوران قاعدگی

11.ضد الکتریسیته ساکن است

12.ضد سودا می باشد

13.گرفتگی عضلات را تسکین می دهد

14.از چاقی بیش از حد شکم جلوگیری می کند

15.لطیف و ضد خارش است

16.ضد بو، ضد عرق، ضد تاول

17.مفید برای پیاده روی

کلیه بند نمدی از چه ساخته شده است؟

جنس کلیه بند نمدی از پشم خالص  گوسفندی تولید شده است که باعث نرمی آن شده است. همچنین نمد رطوبت موجود در اطراف خود را به طور کامل جذب می کند.

احتمال بهبودی سریع با استفاده از کلیه بند نمدی در درمان کلیه درد، دردهای روماتیسمی و دردهای ناشی از جراحی مفصل افزایش می‌یابد.

گرمای تولید شده هنگام تماس بدن با نمد هنگام خواب افزایش می یابد. این باعث راحتی گردش خون و تسکین هرگونه گرفتگی عضلانی می شود.

استحکام قابل توجهی دارد، طول عمر بالایی دارد و یک عایق بسیار موثر در برابر سرما و گرما است.

نمد طبعی آرامش بخش دارد و با تأثیرگذاری بر هر دو قطب مغناطیسی مثبت و منفی بدن، تعادل را حفظ می کند.

ساختار مولکولی غشای فیبر نمدی دارای منافذی است که میتوانند رطوبت را به خود جذب کنند. الیاف پشم به دلیل همین خاصیت مولکول‌هایشان در درمان بعضی بیماری ها مفید و مؤثر هستند.

کلیه بند پشمی نمدی

نتیجه گیری

استفاده از نمد می‌تواند برای درمان بیماری‌هایی که در محیط‌های با رطوبت بالا ایجاد می‌شوند و با افزایش رطوبت بدتر می‌شوند، استفاده شود یا اثرات نامطلوب آن بر بدن کاهش یابد.

این محصول با نام کلیه بند نمدی تهیه شده از پشم طبیعی گوسفند شسته شده و ضد عفونی شده (بدون بو و مو) تا حد زیادی در پیشگیری و بهبود سریعتر بیماری های کلیوی و درمان بیماری های ناحیه کمر مفید است و برای محافظت از ناحیه کمر و کلیه افراد بسیار موثر است.

فروشگاه درجه یک کام مرجع تخصصی انواع محصولات نمدی طبی از جمله کمربندنمدی و کلیه بند می باشد

مدیر

سایت درجه یک،مرکز فروش آنلاین محصولات نمد طبیعی| جهت سفارش محصولات به صورت تکی و عمده می توایند با ما در ارتباط باشید تلفن تماس:09913746057

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
  09913746057
بستن
بستن